Plié

Tjeniksen! Måste säga att jag och Erika var väldigt duktig idag som klev upp och gick på baletten som började klockan 11.00. Inte nog med det, så gjorde vi ett bra jobb ifrån oss också ;)

Åkte sedan hem och pysslade lite här hemma med att plocka bort alla kläder som låg slängd överallt. Så duktig jag är!

Vid halvsju tiden kom en fotograf från Malmö hit, och plåtade mig för en kalender, samt så tog vi några modebilder som Danakill sedan ska få att leka med.

Nä, nu blir det bums i säng, börjar 7.30 imorgon. Ska jobba fram till 14.00 och sedan ska jag hem till Syster en stund innan jag ska tillbaka till jobbet klockan 17.00 för inventering fram till 22.00. Huva vad jag kommer vara trött när jag kommer hem efter det!

Sussilull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0