Tredje gången gillt?

Tjeniksen! Andra dagen i skolan, nu börjar det tära på att gå upp tidigt, och imorgon blir det ännu tidigare, phu. Klockan nio börjar jag. Men jag ska försöka komma i säng lite tidigare på kvällarna än vad jag gör nu, så kanske dte inte blir så farligt att kliva upp. Igår blev det väldigt sent då jag fastnade framför dator till klockan var tre tror jag.. Youtube är väldigt kul!

Nu ska jag försöka se Falling down för tredje gången. Första gången ringde Peter och störde och andra gången somnade jag. Få se om jag lyckas bättre denna gång. Tredje gången gillt kanske?

Idag flyttade det in en ny granne i grannlägenheten, så nu har man fått en inneboende med andra ord igen :P

Träningen gick bra, trotts att jag inte hade planerat riktigt vad jag skulle göra mer än diagonaler och en ny dans. Imorgon kommer nog alla ha träningsverk i benen ;)

Nä, nu blir det glass och film.

Bevara miljön genom att källsortera och inte skräpa ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0