Hmm.. Vilken kväll

Tjeniksen! Nu är klockan mycket igen, och imorgon ska vi upp och dansa balett klockan 11.00.

Kom hem från jobbet strax före halv nio, och inte långt där efter ringde en uttråkad Erika och ville ha med mig ut på krogen. Ett villkor svarade jag, att hon skulle följa med mig på baletten imorgon.

En ... hmmm trevlig kväll? Det var nog bäst när vi bara var påväg. Blev mutad med att de skull betala mitt inträde om vi följde med in på lyset.
Det dröjde inte länge förrän både jag och Erika var översens om att 18 är värre än 30+.
Ja, dit går vi inte fler gånger, om vi inte skulle bli så mutade att vi skulle få bra betalt för det. Knappt det.

Nu ligger vi här i soffan och fundera på hur länge vi kommer att få sova innan vi måste kliva upp och förbereda oss för ett hårt träningspass.

Fniss fniss, nu ska jag nog ta och bädda åt Erika innan hon somnar i soffan påklädd och utan att borstat tänderna.


Kommentarer
Postat av: Emil

Meh, mutad och mutad ;) men det var faktiskt roligare på vägen dit än där inne ;)

2008-09-08 @ 01:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0