Hoppa kan betyda mycket

När det är som det är ibland, så kanske man inte alltid bara ska blicka bakåt och fråga sig varför. Att bara tjata och gnata löser inga bekymmer och framför allt inte när man göra saker och ting på fel sätt.

Jag har kommit fram till många vägsjäl som lett mig till branta stup. Men istället för att bara stirra sig blind på höjden, har jag lärt mig att se efter om det finns något sett att ta sig över till det andra berget. Det har fått mig att inse att personen som stått på andra sidan inte skriker att jag ska hoppa ut för stupet, utan över det. Vi alla har kära vänner kring oss, men ibland kan det vara svårt att förstå när personen i sig bara skriker "HOPPA". Det finns flera sett att tolka det hela, och vi människor är experter på att alltid se de från en negativt sida än en positivt. Tänk efter innan du drar dina slutsatser, och har du beslutsångest så kan du alltid komma och resonera med mig. 

Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0