19/2

Ja vist var jag duktig ibörjan och skrev ganska offta. Nu har det blivit längre mellan gångerna, och nu var det alldeles för länge sedan.

Jag har ett sparat inlägg som jag skrev för en vecka sedan, som aldrig gick att pubilicera, så jag tänkte passa på att lägga upp det nu när jag ändå är på bena igen.....


skriven den 19/2

Vaknade alldeles förtiden på måndagsmorgon av att telefon pep till av ett sms. Jag orkade inte kolla, och antog att det var Bea som vanligtvist brukar ringa och väcka mig på mornarna. Men när jag väl vaknade till och kikade så var det ett sms där det stod grattis på namnsdagen. Vanligtvist så brukar jag inte bry mig om folks namnsdagar eller min egen. Men imåndags så var det helt tokigt. Sms på sms, presenter och middag. Ja folk är knasiga må jag säga.


Imorse vaknade jag upp efter tredje natten på soffan. Ja, jag har nu mera flyttat ut till den. För det första så är den mycket bredare än min säng, och sedan så är den lite hårdare. Sen det som gör det till det nästan viktigaste är att det är lättare att komma upp på mornarna eftersom det blir ljust i rummet om jag låterbli att dra ner rullgardinerna.


Klockan tio åkte jag och hämtade en butter Bea på Navet, som inte va allt för svår att få glad igen. Lite stjärtvärme och sen tinade hon ;P

På mässan så gick vi runt till alla bås, men ingen tyckte sig ha något med bara foto. Det var rörliga bilder och ljud och lite stillbilder... Nä, det gav mig inte så mycket. Men jag hade trevligt ändå :)


Dagens Timråmatch... Suck! tyckte det va fel av domaren att inte utvisa Modospelaren också. Man måste va två för att sloss, och han var lika mycket delaktig i det hela!


På fredag är det jobb, på lördag är det jobb och på lördag kväll är det plåtning. Hmm, hoppas jag få ledigt på söndag!


Nä nu blir det ett glas lättdryck är så törstig. Sen blir det nog hopp i sängen (soffan)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0