Alla hjärtansdag

Torsdag morgon alla hjärtans dag och allt. Kom i redig tid till skolan... Var faktiskt lite förvånad över att jag inte mötte läraren min i trappuppgången för att sedan hjälpa till att hålla upp dörren medan hon konka med sig alla hennes grejor.

Bio med grabbarna grus. Cloverfield....Bra film, men väldigt udda slut må jag säga. Dessutom var det lite jobbigt i början när det skumpade så mycket, eftersom hela filmen är filmad med handkamera. Men det vänjde man sig vid efter ett tag.

Imorgon blir det jobb och sen plåtning...

Hmm, ja fundera och fundera, men nu lägger jag ner...  Du liknar för mycket en person som jag umgicks med tidigare! Där va man bara någon ting värld varannan helg, och det vill jag verkligen inte vara med om igen!  Men nu ska jag inte dra förhastiga slutsattser, men någon sa till mig att man bör lita på magkännslan. En person som inte kan möta mig på halva vägen, kan jag tyvärr inte vara vän med!

Nä nu blir det hopp i säng!



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

bra att du kom i tid :P haha

2008-02-15 @ 00:43:33
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0