Ny vecka igen!

Då var det en ny vecka igen!

Måndag försvann fort, med lektion på lektion på lektion och sen en liten färd upp till Härnösand för att gratulera morfar på 70-års dagen. Grattis morfar!
Efter att visat upp bilder för fotointresserade morfar, så gav han stolt bort sin Minolta sr T 101 som han själv plåtade mycket med på lite yngre dagar. Man kan ju fråga sig vem det var som fyllde år egentligen....

Idag vaknade jag före veckarklockan ringde, och till min stora förvånad så var det till och med tisdag (börjar tidigt då). Duktig som jag var klev jag upp istället för att ligga kvar och dra mig under de få minuterna som var kvar innan klockan skulle ringa, gjorde mig i ordning, och sen bar det iväg till skolan.. Uffa vad kallt och halt det var! 10 min innan lektionen skulle börja, har jag någonsin varit så tidig till en lektion på morgonen sen jag flyttade in till stan? Hmm, tror knappast det.!

Sista lektionen inställd eftersom vi dubblade den förra veckan, så idag kom jag hem tidigt. Ska snart ringa till Erik och höra vart han är... Ska tvinga med honom till Birsta hade jag tänkt ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0