En timme fel

Tjeniksen!
Nyduschad och lite halv pumsig ligger jag nerbäddad i soffan och tittar på sex and the city. Myyyys :)

Nu har jag jobbat sju av 11 dagar i sträck. Imorgon jobbar jag 10-18 och när jag slutar ska jag nog ta en sväng förbi mormor.

Idag:

Vaknade 06.30, klev upp och gjorde mig klar.

07.00 ringer tillefonen och min kära kolega Frida är i andra änden

- Hej! Har du försovit dig?

- Nä, jag börjar ju inte förrän halv åtta!

- klockan är åtta nu!

- Nä, den är ju sju.... Shiiiiiiiiiit, kan du göra tidningsreturerna så är jag där om 15 min!

Så började min dag, men som tur kunde vi fösa det åt sidan med ett skratt, och sedan jobba vidare under en bra dag på jobbet.
När jag slutat åkte jag hem och städade lite, åt lite mat och sedan åkte jag förbi mormor. Min moster och kusiner var på besök, så trevligt blev det. Tog en sväng upp till Sidsjön och matade "kalleankorna" och kikade lite. Sedan tog jag med Sofie på en mycket ambitiös träning, host :P

Ja, vet inte vad jag ska säga om dagen, men en fråga ska jag allt ställa som har så lite som möjligt att göra med den. Var källsorterar man frigolit? .... Så där från ingen stans.

//Sussilull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0