Lugn helg

Hejsan! Nu har jag blivit lite dålig på detta igen.. Lovade mig själv att vara duktig på detta under sommaren. Ingen tältning i lördags, men mitt lilla hjärta kom på besök :) Ja, denna lediga helg försvann fort, men jag hade det trevligt och avkopplande i jämförelse med hur jag hade trott den skulle bli:) Vist hade det jag tänkt blivit trevligt, men det andra tar vi igen nästa lediga helg jag har ;) Känns lite tråkigt, få jag har inte så mycket att säga ikväll. Har funderat länge på att skriva ett "tips till kunden", men den får bli när jag inte är så trött, får det kommer antagligen att bli långt.... Nä, nu ska jag ta och borsta gaddarna och sedan hoppa i säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0