Måndag 30/6

I måndags vaknade jag och Lina, men jag hade turen att kunna somna om en stund medan hon tog sig en dusch. Ohh, det var så skönt.
Vaknade sedan, gjorde mig klar, åt en liten frukost, och sedan åkte vi ut till mammas jobb för att hjälpa henne och Lena. Uffa vad barn grisar ner när de äter. Vi fick i uppdrag att torka ren stolar och bord.

Sedan tog vi oss en sväng ner till stugan för att titta till fiskarna. Hmm, ja jag vet inte hur de mådde. Några lustiga grodor hade lagd ägg i dammen plus att det va en massa annat skit som lyckats hamna där. Mammas jobb att göra ren den:P

Åkte sedan på ICA för att inhandla tacotillbehör. Brassade hem, och tog oss en sväng ner på staden för att inhandla lite nya kläder och värmeskydd till håret.

När vi kom hem så var det matlagning som gällde, och oj vad gott det smakade :)

Skjutsade sedan hem Lina till Robert, efter att babblat lite skit.

Har inte så mycket att kommentera om dagen, mer än att en ny lista är på G.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0