Tvättstugan

Tjeniksen!
Vaknade klockan 7 av att klockan ringde, och det var dags att kliva upp och trycka på knappen till tvättmaskin. Snacka om lat, att man laddar maskinen kvällen innan ;) Tror jag hann med två tvättar fram till tolv. Var alldeles för trött för att kliva upp och ladda en ny. Då måste man ju hänga den innan, och det är ju bara jobbig när man är trött. Men nu snurrar den på igen, och nu är det inte allt för mycket tvätt kvar.

Dagens schema har inte hunnits fyllas upp mer än att jag tänkte åka till Erik och vara så vänlig och snäll och laga mat åt honom :)
Kom inte och säg att  jag är elak nu!

Nä, tro det eller ej, men jag ska nog försöka få i mig lite frukost nu. Tror min magsäck har krympt apropå ingenting.

Ta det lugnt, man vet aldrig vem som lurar runt nästa hörn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0