Soffråd

Tjenare!
Sov alldeles för länge idag. Erik väckte mig vid ett och frågade om jag inte kunde följa med till Birsta och vara smakråd och hjälpa honom att hitta en soffa.

Hitta en galant en på Boom, men vi ville kika vidare lite till innan han skulle bestämma sig. Men som altid så brukar det man hitta först alltid vara det bästa. Så vi begav oss tillbaka till boom för att beställa den.

Sedan gick vi över till Birsta city där Erik istället fick agera smakråd, då jag kom på att jag behövde lite kläder. Vet att killar hatar att följa med på sådant, så jag lovade honom att det skulle gå fort. Tror det tog max 15 min och sedan hade frida shoppat tre plagg :) En tubeskirt och två toppar.

Sedan blev det glass i solen och efter det införskaffade Erik en tumstock för att kunna mäta så att soffan skulle gå in i lägenheten. Åkte även en sväng på Arken för att inhandla lite hundben till underbaraste vovven i världen :)
Kikade lite på äckliga djur, och sedan åkte vi hem till Erik.

Hoho, stackars Erik. Soffan skulle inte få plats i lägenheten upptäckte vi. En liten titt på datorn så hittade vi en annan soffa som skulle få plats och passa alldeles utmärkt:)






Åkte förbi en sväng hem till Erika på hemvägen och åt lite varma mackor och kollade på tv.

Ja, sedan blev det inte så mycket. Bork håller på att försöka få med någon till på Viking line kryssningen. Vore ju roligare för honom om han fick med sig någon så han slapp vara själv när jag inte ha tid för honom. Hmm, nu undrar folk vad jag ska ha för mig, men jag har blivit uttagen till en final som ska hållas på båten.

ja, sedan hände det väl inte så mycket mer under dagen. det skickades lite roliga historier kors och tvär här, och nu funderar jag på sängen.

Erikas kommentar om grabbarna grus bus: Gu vad gay !

Hmm, undra om jag ska ge mig in på detta en gång till? Har aldrig lyckats särskilt bra med att para ihop mina tjejkompisar med mina killkompisar, men det vore ju nice om jag lyckades. Värre om det går åt skogen, för då blir det alltid så dålig stämning. Alla är ju inte som mig trotts allt! :P 

Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0