Bad och Grillning

Tjeniksen!
Nu börjar jag bli bra på detta. 

Vaknade klockan 10.00 imorse och Erik försökte övertala mig om att följa med och bada. Visst ville jag det, var väldigt fint väder och varmt ute, men en hård träning stod på schemat för Fröken Frida. Men som Frida alltid gör, hon tar det hon vill ha, så bestämde jag mig för att åka dra med alla tjejer efter träningen och bada.

Träningen gick kanoners! Tre nya danser satta, och vi hann med lite styrka också ;) Nu väntas Flamesuppträdande , och hur det ska gå är det bara att vänta att se.

Efter träningen blev det lite krongel på bensinstationen när Fröken Fridas pump slutade att fungera efter hon stoppat in en massa pengar. Som tur var så är hon så charmig och kunde få tillbaka pengarna av expediten på stationen :)
Sedan blev det bad. Jossi tappa bikinitrosorna, och sedan gick solen i moln och det blev dags att åka hem. Hann in i bilen, och sedan började det att regna.

Denna dag hade jag jag verkligen ingen ork alls att laga någon mat, så när Erik frågade om jag ville grilla med dom, gick det bara inte att tacka nej. 

Än så läge ha det inte dykt upp allt för mycket på schemat för sommaren, men vist ha vi babblat om en hel del trevliga ting.

En liten lista

1 Jobba, jobba och jobba
2 Jobba lite till
3 Tälta
4 Fiska
5 Borgvattnet
6 Hmm, var det som var tänkt här?
7 Vill åka utomlands, någon som vill följa med?
8 Jobba
9 Bada
10 Äta glass!

Ja, det var inte så mycket in planerat, men sommaren har knappt börjat, så listan på vad som gjorts lär nog bli lång.

Nu väntas lite filmtittande, och insomning i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0