He, vilken uppfinning!

Kännde mig hungrig och var bara tvungen att ta en macka. guu så gott den damp ner i magen min.
 
Vaknade för tidigt och kännde mig inte allt för pigg. Vet inte om det var tanken på att jag snart skulle bli tvungen att kliva upp och sedan behöva ge mig iväg till skolan. Eller det var väl inte skolan som känndes skräckande, utan mer mattelektionen som jag absolut inte hade sett fram emot efter två veckor ifrån skolan. Nä huva, jag har alltid tyckt att matte är helt okej, och en aningen rolig.. Men nu känns det bara piss. Ja det kan man kalla det för. Blött och javligt ute, och ett kursprov som väntar nästa vecka.. Ja vore det inte för att de lagt upp kurserna så konstigt så hade vi fått gjort nationella istället.. Men frågan är bara vad som är värst i praktiken. Nä huva, jag vill inte tänka på det.

Nästa lektion. Helt oförberädd fick jag inleda den med en redovisning som jag nästan glömt bort skulle göras... Nog känndes det bra, men lite synd att min klass är så blyg och feg och varken våga ge ris eller ros.. Tur att läraren fanns till hands och kunde ge mig lite. Ja, det satt fint... bra modeller med bra kontakt.

Sen då? Pillrade lite med vinterbilderna på lövet, och hittade en som jag fastnade rätt rejält för. Som sagt, så har jag ju inte så mycket arbete hemma på datorn, så jag har tyvärr ingen bild att visa upp.. Den får komma senare.

5 filmer kvar blev till fyra pluss en till. Ja jag kommer nog inte hinna med så mycket pluggande dessa kvällar om jag ska hinna se alla.

Nä nu har jag alldeles glömt bort tvätten i maskin igen... Tur är så bor man granne med tvättstugan, så det är bara att kila in när som hellst.

Såg en av filmerna förut. "säg att du älskar mig". Fy fan för killar! Tack och lov att alla inte är så vidriga och elaka!

Hmm, måste he telefonen på laddning snart. Lite batteri... Appropå he, det är ett påhittat ord av oss norrläningar... Väldigt fyndigt om jag själv får säga... vem orkar säga ställa/lägga/sätta. Nä det låter alldeles fel, och skulle nog aldrig komma ur min mun i ett sådant sammanhang.

Nä nu blir det hopp i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0