kokt kyckling och nyponsoppa

En dag börjar verkligen inte bra när man vaknar upp och känner att man mår pyton. Nog börjar jag bli van, men att stressa gör inte saken bättre. Nä idag fick jag komma försent till skolan vare sig de ringde och tjatade på mig att skynda. Ja för det va just det dom gjorde, och den lilla frökn åkte på en "sluta ring! hejdå!" klick.
Sorry att jag va så ortevlig, men jag mådde verkligen inge bra. Men envis som man är klev jag upp och gick ner till skolan ändå. Tur va så blev det inte som förra veckan när läraren fick avbryta undervisningen när jag höll på att svimma. Nä fy, får hoppas på att läkaren kommer fram till någonting imorgon.

Hur som helst så stod det bara kokt kyckling och nyponsoppa på menyn idag för mig. Storundersökning imorgon, och då fick jag bara äta det tyvärr... Så nog kan jag vara ärlig och säga att jag är sugen på riktig mat en onsdagskväll kl 00.24 nu iaf.

Nä, nå mycket mer har jag varken att klaga på eller till lägga.

sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0