Psykologi, jag orkar inte!

Efter två veckor borta från skolan, så fick jag i dag upp ögonen för att jag har mycket att ta igen. Redan hunnit klart med hälften, så det känns himmla skönt... Satt nån timme idag och skrev om  en parafras till "Last Supper". Hittade en legobild som jag tyckte fick duga bra. Nu väntar psykologiboken i väskan på mig, men jag känner mig inte ett dugg motiverad till det. Prov på torsdag, så det måste göras! känner hellre för att lägga mig och kika på någon av filmerna som vi har kvar att se, men det får vänta till senare ikväll..

Hmm, ser nu att jag måste ta och måla över fläcken som blev när vi var tvungna att flytta på telefonjacket när det nya golvet las in... Ja det får bli någon dag när jag har tid, hinner verkligen inte nu!

Nä fy, nu ska jag göra ett ryck och sätta mig med den där förbaskade psykologin så den blir färdig någon gång.

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0