Trevlig kväll må jag säga

Lördagsmorgonm började illa. Mådde inte nå vidare alls och ville helst bara gå på toa och spy och sedn krypa ner och dra täcket över huvudet. Men inte kunde jag göra det när jag hade tagit på mig ett extrapass på jobbet... Var bara att stiga upp och ta tjuren i hornen.

Har nog aldrig varit med om att det varit så lungt på ICA som det var mellan 18.00-20.00. Nä faktiskt inte äns på julafton eller nyårsafton.

Brassade till donken så fort jag hade slutat och beställde mat till mig och Lina. Ja idag orkade jag verkligen inte tänka på att laga mat ens. Sedan snabbt hem till bror. Tror aldrig att jag haft sådan otur med trefikljusen någonsin. Inte äns med den vid Prime som alltid bruka slå om till grönt så fort man närma sig den. Men det gjorde den absolut inte då.

Gott som attans var det med mat. Satt och funderade en stund innan det blev hemgång och en dusch. Haha, ja nog är jag tjej och långsam, men jag är inte den segaste i stan iaf .

Vin, cider och fridas konstiga drinkar.. Ja det var en början på vår trevliga kväll. Locka hår och sminka Lina blev nästa steg, och vips så var klockan nästan tolv. Dags för att ringa taxi, och den var här på nolltid... Hahaha, ja vist hade jag också skrattat om jag vore taxichaför och mina passagerare bara skulle åka några hundra meter. Men va fasiken, det var blött och kallt, och inte ville vi blöta ner våda skor när det finns taxi att ta.

Väl nere på Olearys lite senare så hittade vi en trevlig kille bakom baren, som fick bli vår bartender för kvällen. Glömde att fråga vad han hette, men nog fick han komplimanger av oss. Och dem tyckte vi att han var värld.

Ja lilla Erik, nu ska jag nämna dig här. Du som tjatat så :P Ja var mer kan man säga om din insatts igår en knasigt. Hoppas bror din tog emot hunden din idag.

Aja, kvällen var väldigt trevlig och min gammle klasskamrat hann och fånga en bild på mig och Lina under kvällen


image3


Kvällen slutade med några omgån gar Fame och Buzz. Fatta inte ur vi pallade med det, men på slutet låg vi som små söta barn som inte kunde läsa i soffan.





Ja söndag då.....Vaknade halvtolv av att någon skickade sms.  Brukar ju inte nämna så mycket namn här, så därför låter jag bli... Ja men denna person väckte mig och såg till att jag inte kunde somna om igen. Lite senare när jag precis var på väg att somna, ringer nästa person. Nä här fick man då inte sova. Var lika bra att kliva upp när den tredje personen störtade in och frågade om jag kunde rädda en blomma... Huva.

Sju filmer, godis och chips fick bli räddningen på kvällen. Hmm, ja vi hann bara med två, men resten kommer senare i veckan :)

Nu ska jag ta och ta hand om disken här, och sedan krypa ner till sängs. Skola imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0