skitiga strumpor

Peter Peter Peter! 

Bör jag hålla din information hemlig, eller ska jag dela med mig den till alla tokiga fruntimmer som undrar vad det är som händer? :P

Skitiga strumpor......Ähh, jag orkar ändå inte skriva nu.. Just haft religionsprov på hinduismen och buddismen, så min högra hand känns rätt så lam efter att suttit och skrivet om två stora levnadssyner m.m m.m

Däremot så kan jag berätta om ett litet knasigt sms som jag fick precis innan jag skulle skriva prover "Jag har just fångat en pokemon som heter frank:)<3 jag vill ha han"

Haha, man kan ju undra vem som skickat det, då jag inte vet av någon so gillar pokemon i min närhet :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0