Upptagen och lycklig

Tjeniksen, nu börjar jag bli dålig på detta igen, men jag har trotts allt en liten bortförklaring. Går i skolan, slutar skolan, börjar jobba, sluta jobba, börjar träna, sluta träna, kommer hem, sover  snaaaaaark. Ja ungefär så där ser mina dagar ut nu förtiden.

Nu skulle en härlig solsemester inte sitta helt fel, men vad händer då med allt här hemma. Nä, jag kan inte bara åka sådär. Det får komma senare när allt lugnat ner sig med alla aktiviteter.

Uffa, i morgon när jag slutat jobba så måste jag verkligen sätta mig ner och plugga! Jag har verkligen mycket att göra nu, men jag kan tänka mig att det kommer bli värre :S

På måndag så kommer den en hel drös med nya dansare, och jag hoppas att Erika kommer och hjälper mig med den träningen!

Mycket tankar hit och dit, och jag blir bara trött av att tänka tanken på hur mycket som snurrar där uppe nu. Nä, nu ska jag sätta mig ner och ta det lugnt och kolla på Heartbreakers, som jag redan sett en gång förut.

Måste bara tillägga att livet känns väldigt underbart och skönt, trotts allt som görs och måste göras nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0