Kan man tänka sig

Tjeniksen, Kan man tänka sig att jag är ledig idag men ändå sitter nere på skolan. Det är ju så himla roligt här nere och speciellt då man får jobba med vad man vill. Hela portfolie arbetet är hur roligt som helst. Har gjort många nya plåtningar nu, och fler lär det bli.

Vi har även börjat med ett nytt projekt som ska vara med på en utställning om någon vecka bara. "Det ljuva livet", vad är det för dig? Ja, jag har mina idéer och jag har skvallra lite för mamma och Julia och de tyckte det var en toppen idé. Jag lägger upp bild och text som ska vara med så fort det är färdigt :)

Nu sitter jag och väntar på Angelica, ska åka ner till hennes pappas stuga och göra det sista nu på renoveringen. Imorgon blir det invigning efter träningen.. Ja ni läste rätt, vi har träning på sista april. Jag måste ge juniorerna de nya stegen så dom har dem till nästa vecka. 

Efter invigningen bär det nog av hemåt. Kicki ville så gärna att jag skulle vara med dem.

Aja, nu ska jag kila. Ha det så bra så länge!

Tjingeling!

ps. Julia, jag trodde att det fanns någon bild på mig och hela min nyårsklänning, men tydligen inte. Få ta och fota en ny bild och lägga upp så du får se. ds.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, ja, det får du banne mig göra! :) Så mycket som du har pratat om den klänningen vill man ju se resultatet ;)

2009-04-30 @ 12:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0