Sjukling

Tjeniksen, Igår morse när jag vakna mådde jag inte alls bra. Kändes som om jag skulle behöva kräkas och på väg till toan svartna det för ögonen. Det blev till att bädda ned sig och ligga i sängen hela långa dagen.

Hann att nästan läsa ut en bok, komma på lite nya fotoidéer och tänka att det är fruktansvärt tråkigt att ligga hemma och vara sjuk samt att jag nästan sov bort hela dagen. Jag hoppades på att kunna gå till skolan dagen där på (idag) men mitt huvud vägde bly i morse och så fort jag lyfte huvudet från kudden så blev det natta. Men nu börjar det kännas bättre :)

Nu börjar det rulla på med fotoidéer och en hel del modeller är färdig bokade :)

I helgen ska jag på utbildning som styrelsen skickat mig på. Ska bli väldigt spännande :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Julia

Skönt att veta att jag inte är ensam om att vara sjuk

2009-04-02 @ 15:00:43
URL: http://spjulia.blogspot.com
Postat av: Milla

Krya på dig :)

2009-04-03 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0