Uppdatering

Tjeniksen! Nu var det en stund sedan jag skriv här igen. Har haft fullt upp.

Var ut på Kicki och Niklas på torsdagen. Vi hade mycket trevligt, men jag tror inte Niklas uppskattade att förfesta enkomst med mig och Kicki :P Vi är ju som vi är :P

På fredagen tog jag och Timothy en sväng förbi mormor och käkade middag och kikade på bilder på Teomina :)

Lördag var jag duktig och städade lite här hemma och senare kom Kicki och hämtade mig. Vi åkte hem till henne och åt tacos med Niklas och Robbin. Lite senare åkte vi hem till mig med Lina, som kommit hem från Norge på en visit :D

Vi spelade Twister som alltid och hade det allmänt trevligt. Sedan blev det stadshuset :)

En liten bild från lördagen


Söndagen åkte jag och Kicki ut till syster och hälsade på en stund. Hon är så grymt söt Teomina, nästan som om man skulle kunna äta upp henne, som Kick sa.

Måndag åkte jag med bror upp till Vilhelmina för att lämna Timothy till hans mamma. Sedan körde jag hem och hann precis till träningen. Var lite få tjejer där, men dom gjorde grymt bra ifrån sig!

Tisdag tog jag och kicki en var sin mjukglass på stan och sedan en shoppingrunda. Hitta inget alls, så vi beslutade oss för att åka ut till Birsta istället. Där fann jag lite nya träningskläder :)

Onsdag åkte jag med mamma och Eva-Lena ner till Olas stuga för att hjälpa till att måla. Mamma fick för sig att hon skulle renovera Olas stuga om hon fick fria händer, och jag må säga att det går riktigt fint. Kanke kommer lite bilder senare när det är färdigt, eftersom Ola inte får se.

Torsdag åkte jag ennu en gång ner för att hjälpa till att måla. Det går snabbt fram mot och jag tror nog inte vi kommer att behöva gå över slutdatumet vi satt :)

vid halvsex körde jag hem för att hinna byta om innan träningen. Åkte sedan ner och träna tjejerna, och jäklar vad bra ramsan och dansen blev. Roligt att de var så många tjejer där också :) Även om jag gillar den ramsan så gillar jag ändå Emmas nya ännu mer. Särskilt en rad i den ;)

Nä, nu funderar jag snart på att ta och sova. Imorgon blir det jobb och lika så hela helgen.

Natti natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0