Vilken dag!

Tjeniksen! Har haft en sådan underbar dag idag! Vaknade kl 9.00 med finväder ute. Klev upp och städade lite, men jag må nog säga att det knappt syns :P Sedan gick jag ned till skolan vid 11 för att möta upp Kicki som jag skulle plåta i studion. Vi körde ett guldtema och bilderna blev suveränt bra :)

Sedan tog vi en promenad hem till mig för att hämta bilen. Åkte ner till Blå kiosken och handlade med oss mat och sedan bar det av ut till Alnön för att fortsätta att plåta. 

Strålande sol och blåhimmel, kan det bli bättre? Varmt och skönt var det och Kicki rörde sig bra framför kameran med svanarna.

När vi kände oss nöjda bar det av hemåt, och vi hann knappt komma innan för dörren då jag blev uppringd och förfrågad om de fick göra ett radioreportage om Sundsvalls Cheerleaders. Gu vad roligt! 

Kommer lite bilder senare från idag, ska umgås med Kicki nu.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0