Make Up Utbildning

Tjeniksen!
Har just suttit och kikat på olika make up utbildningar. Blir så fruktansvärt sugen och peppad på att gå en genast. Dock så ligger de flesta så långt bort, och dyr är dem också. Men det tror jag det är värt! Även med tanken på hur dyrt materiell som ingår också.

Någon som kan rekommendera någon skola? Kikat lite på Make Up Studion, och den verkar helt okej. Men jag tycker det är så svårt att avgöra via en hemsida bara. Man vet ju inte om de uppger sig för att vara bättre än vad de är eller tvärt om.

Min bror ringde nyss, och nu har jag fått ett till fotojobb inbokat. Ska plåta två tvillingar :)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: dorion

jag gick makeupstudion ju :) de flesta är ju bra. generellt sett. mist är också bra. sarah maria som är en utav lärarna där är nog en av de bästa jag vet! annars får du väl gå privatkurs hos mig ;) hehe.

2009-02-05 @ 19:14:42
URL: http://www.nogg.se/tjockis
Postat av: Anonym

Vad kul att fota tvillingar! :)

2009-02-05 @ 19:42:43
Postat av: Ola Bandola

Brukar inte tvillingar vara två?



du har antagligen inte färgat håret på ditt kort?

2009-02-05 @ 22:15:39
Postat av: Frida

Haha, jo jag såg att det blev ett litet tilläggs ord där "två" :P

2009-02-05 @ 23:01:48
URL: http://rajdich.blogg.se/
Postat av: dorion

en sak kan jag säga dig. diplomet är värdelöst. det säger absolut ingenting och ingen arbetsgivare frågar efter den heller. dem går efter din portfolio. sen är kontakter av störst vikt för att få jobb. och eftersom du är modell och har agentur så har du din fot där redan :)

ja, jag såg dig på en av hennes bilder och frågade om det var du. och det var det ju! hehe. liten värld man lever i.

2009-02-06 @ 12:04:53
URL: http://www.nogg.se/tjockis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0