Norge nästa :)

Tjeniksen!
Hade en oerhört trevlig måndag tillsammans med Bea. Redigerade lite tester till "vattenbilden" och jag blev oerhört nöjd. Detta är en teknik som jag kommer att använda mig av :)

Långt efter lunch då både jag och Bea lyckats slita oss från datorn så kilade vi iväg på Blå kiosken och köpte med oss mat. Smakade riktigt bra, men båda tappade matlusten efter vi hittat något i Beas mat som liknade en snigel. Våran lärare trodde det var en champion, men det tror inte vi eftersom den hade små spröt. UFFA! Men vi hade trevligt iaf! :)

Imoese så hade jag helst velat ligga kvar i sängen och somnat om efter att väckarklockan ringde, men jag klev mot förmodan upp och gjorde mig klar, fixade lite med närvarorapporter till dansen och sedan var det dags att bege sig ner till skolan. Fy vad kallt det var!

Väl nere på skolan så kunde det nog inte bli värre. Efter att suttit och gjort en efterforskning på datorn under engelska lektionen så fick min dator något fnatt. Programmet jag skrev i hängde sig, när jag väl fått ordning på datorn och skrivit om det som gått förlorat och det började bli dags att spara skiten. Ja vad tror nu händer då? Det gick inte att spara på datorn för jag var tydligen inte inloggad. Nähe tänkte jag, jag testar att kopiera det och skicka det i ett mail då. Nä det gick inte heller. Hade det inte varit för att Frida hade sin MP3 med sig, så hade jag blivit galen. Och hon hade antagligen blivit lika galen på mig då vi jobbar ihop med uppgiften vi har.

Efter träningen så hittade jag min mobil hemma med 9 missade samtal. Bland annat från Peter som har hand om Uttagningen till 12 olika världsfinaler i olika skönhetstävlingar. Den 6 mars hålls Norges final till uttagningen och jag och några till svenska tjejer är uttagna att få åka dit och gästa dem i deras show, bli fotade och samt ha möjlighet att bli direkt uttagen innan Sverige finalen till någon av världsfinalerna :) Så Norge nästa. Har redan bokat tågbiljetter åt mig och A-K som är två av dem som deltar :) Ska bli riktigt skojigt.

Ni sitter jag och kikar på ett gammalt avsnitt av 2,5 men. Borde hoppa i säng och sova istället kanske.

Imorgon har jag två plåtningar inbokade. En är med två tvillingkillar och den andra är med min gravida syster och hennes kille :) 

Nä, nu blir det sängen. Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: julia

Puss!

2009-02-15 @ 03:13:19
URL: http://spjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0