Torsdag

Tjeniksen! Imorse när klockan ringde så ville jag inte alls kliva upp som oftast :P Stängde istället av klockan och vände mig och om och sov en stund till. Sedan blev det brodis till skolan. Nog gick jag i god tid, men jag tror det tog hundra år att ta sig fram så det snöade i motvind och det inte gick att se vart man klev eller skulle. Men jag tog mig fram utan skador dessutom :P

Skolan gick ovanligt fort för att vara en lång torsdag. Vi har inte måna lektioner, men dom är så långa och oftast så hinner man bli så fruktansvärt trött och uttråkad. Men denna dag har faktiskt varit en bra dag till ära :)

Printade lite bilder och blev sen hem, så det var bara att packa ihop pomsen och nya kläderna för att bege sig till hedbergska där juniorerna skulle ha uppvisning :) 

Efter uppvisningen var jag hyfsad hungrig då jag inte hade hunnit äta något. Så när jag kom hem så var det bara till att laga mat.

Ringde och surrade lite med Kicki undertiden jag lagade mat, om morgondagen. En ute kväll med Kicki går sällan fel, men var bara tvungen att ringa och kolla om hon skulle ta bilen till jobbet, eller om jag skulle göra det :P Det blev min bil hur som hellst.

Nu är det inte särskilt långt kvar till Norge resan. Ser verkligen fram emot att få träffa Eyvind igen! Var ju år och dagar sedan. Sedan det andra som väntar är ju heller inte så illa ;)

Nä, nu ska jag snart ta och krypa i säng :) Blir en lång dag imorgon med både skola, jobb och utgång :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är det andra som väntar? ;)

2009-02-27 @ 13:24:06
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Allgren

Vad är det andra som väntar? ;)

2009-02-27 @ 13:26:45
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja, det är hemskt det med och ett kroniskt problem.



Mitt problem är oxå kroniskt och jag har samma rätt som alla de att tycka synd om mig själv.



Alla får göra det men när jag väl vill tycka synd om mig själv över en grej som människor till och med måste prata med psykologer om får jag inte göra det, men du får tycka synd om dig själv med svanskotan.



Om detta knäcker mig så gör det det! Vad har det med din blinda granne att göra? Vi båda lider av olika saker! Jag har ett syskonbarn som har downs syndrom och han är lika lycklig för det!



Har du någonsin sett mina bröst? De är också ett stort problem! Då menar jag problem. Inte för att de är i en speciell storlek, det är formen och de kan man kalla missbildning! Du är inte ensam i så fall!



Jag mår så dåligt över dem att jag knappt kan sova på nätterna och sen måste jag drabbas av det andra också. Det räcker, plus har jag haft dessa problem aslänge. Det blir jobbigt.



Jag har ALDRIG kunnat njuta av sex och kommer aldrig att kunna göra det. Kan inte ens sitta på en stol eller rida i en sadel på hästar. Kan INTE ENS använda tampong och många tycker kanske inte att smärtsamt sex gör något men för mig gör det mycket! Jag kanske oxå vill kunna njuta av det för jag är inte den som knullar runt med folk och jag tkr inte att jag förtjänar den sjukdomen!



Jag tycker att det är ashemskt med tanke på att jag började gråta över det och jag är inte den som gråter för minsta lilla och om jag tycker det är hemskt på alla sätt vill inte jag att folk ska säga att jag ska sluta tycka synd om mig själv.



Om du skulle drabbas av samma som jag lovar jag att du inte hade tyckt att det var kul alls. Har du någon aning om hur tjejer mår efter att ha fått den diagnosen?



Ta reda på det först innan du hoppar på mig och nästan uttrycker att det inte gör något och visst ska man vara glad över att det inte är värre som typ cancer, men cancer går i alla fall att bota!



Det du!



Sen tycker inte jag att vi som inte är läkare ska försöka ställa diagnos på min jävla fi**a. ursäkta språket. men jag ska till en annan snart men troligtvis är det det där... vill ha en riktig diagnos och inte gå runt och tro massa saker för då blir man aldrig frisk och glöm itne att jag är den som vet hur det känns!



Mamma vägrar oxå acceptera faktan!

2009-03-01 @ 19:20:07
URL: http://www.spjulia.blogspot.com
Postat av: Julia

Du tyckte ju synd om dig själv i kommentaren så då har väl jag all rätt i världen att tycka synd om mig själv om det är något som känns väldigt motigt för mig?

2009-03-01 @ 19:26:29
URL: http://www.spjulia.blogspot.com
Postat av: Julia

Du ska veta att jag inte är arg på dig. Det var kanske en hård kommentar du fick tillbaka, men var så ledsen.



kramar



2009-03-03 @ 10:04:17
URL: http://www.spjulia.blogspot.com
Postat av: Milla

Du verkar haft en stressig dag! Hoppas du får det kul i Norge :)

2009-03-05 @ 11:36:49
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0