Jag i alla fall på benen.

Har fortfarande inte fått bilderna av Kicki. Ska dit och lämna en skiva till henne så hon kan bränna ut dem åt mig, så ni få se hur skoj vi hade i Vemdalen.

Orkar verkligen inte med människor nu. Hittan och dittan ska skötas si och så, och gör det inte det så är det fult och fel!

Nä, kanske borde ta en stekpanna som Bea pratade om, och bära med mig den så jag kan gömma mig bakom den då jag inte orkar lyssna på folk som babblar på om oväsentliga saker och ting! Våld löser ju inget, så varför skulle jag slå personen?

Nä fy skam för konstiga människor som är desperata eller vet hur de uttrycker sig, men gömmer sig bakom orden och försöker vända på dem då det blir fel. Ja, hur fel får man egentligen uttrycka sig på jobbet?

Ähh, undra vem det nu är som svamlar om oförståeliga händelser, borde nog bara hålla tyst, nicka och se glad ut, så slipper man mothugg.

På fredag har jag i alla fall fått tid på vc och ska dit och ta prover. Dumt att ta ut det värsta i förskott, men det vore himla jobbigt om det är så som både läkaren och jag misstänker. Det är väl bara att ta tjuren i hornen i sådana fall. Men jag är inte döendes vad jag vet iaf :P Så ni som orkar läsa min blogg behöver ju inte vara oroliga :)

Som ni vet så kanske jag nämner mycket, men försöker att inte vara allt för personlig eller hänga ut något eller någon här. Så därför behåller jag vissa saker för mig själv, innan jag vet klar fakta på det hela,

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0