Snabb uppdatering

Tjingeling, Nu har det varit fruktansvärt glest på bloggfronten. Har bott ute på Essvik de senaste veckorna, och idag är det första gången på evigheter som jag sitter i min egen soffa och bloggar över huvud taget.

Har jobbat nästan varje dag nu, och de få dagarna som jag varit ledig har det blivit en dag solandes. Så jag kommer åter bli miss snövit.

Jag, Jonna och Ida for till sthlm förra veckan. Jag var på en tv intervju och efter det gick vi på grönan. Jag hade nojat mig hela resan och sagt att tant Frida åker bara barnkaruseller så ni får roa er själva om ni vill prova på någon av värstingarna. Men väl där tog jag tätet. Först berg och dalbanan, sedan blev det Katapulten, Popexpressen, Extream, katapulten igen, Insane och avslutningsvis blev det Tilt. Jonna skrek hela vägen upp "Jag hatar dig Frida". Så efter det kan man fråga sig vem av oss som är tant;)  





 



Har spanat in en lägenhet som jag längtar efter att få åka och ta en titt på. Det är en nyrenoverad fyra som jag hoppas kan passa perfekt till boende och studio.

Igår var jag duktig och skrev in mig på arbetsförmedlingen. Jag är inte arbetslös, men de har en intressant kurs som jag ska gå :) Den 10 augusti har det en starta eget kurs.

Nu blir det mycket info i korta meningar märker jag. Skulle jag skiva utförligt får jag ta ledig i helgen och sedan får ni en hel roman att läsa. Men det orkar inte jag, så ni får nöja er med en snabb uppdatering.

Träningarna inför Drakfestivalen går galant. Tjejerna är suveränt duktigt, men bättre kan det bli ;)

Nu ska jag kika lite på tv och bara slappa! Imorgon blir det jobb 10-19.30. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Milla

Filmen på både Insane och Tilt sa nästan ingenting. Känslan att åka dom var ju helt gudomlig ;) Vart ligger lägenheten? Hoppas allt är bra vännen!

2009-07-30 @ 22:17:29
Postat av: Julia

Jag älskar berg-och-dal-banor

2009-08-10 @ 20:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0