Fulla muggar

Tjeniksen, Fullt upp nu kan jag lova, känns som om jag knappt har tid att gå på toaletten. Igår tränade jag och min klass på dansen till guldtrofén och sedan bar det av till intervju med Dagbladet (Inlägget nedan). Efter det var det snabba muggar hem, äta, sola, duscha och sedan iväg till jobbet.

Idag kom min syster och hämtade mig och sedan åkte vi ner till Dance World. Hann knappt komma dit innan ST ringde och ville komma och göra intervjuven jag lovade dem dagen innan. Efter det kollade min syster av min catwalk i dom nya skorna jag köpte i måndags. Sedan fick jag höra av pappa att de pratat om mig i radio på rock klassiker. Vart ska denna publicitet med mig och gå?

Sedan mötte jag upp en kompis, fixade lite saker på skolan och efter det kom mamma och hämtade mig och vi åkte in till Birsta med Eva-Lena. Köpte en ny duk, klänning, lite ljus med mera. Vi käkade middag i Birsta och sedan bar det väg hemåt igen för att åka och sola. 

Nu har jag äntligen en liten lugn stund för mig själv, men jag ser att jag borde städa lägenheten så det är väl bara att sätta fart.

Imorgon ska jag jobba och sedan måste jag åka hem och packa inför lördag.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0