Bakslag

Tjeniksen! Förstod väl att det skulle bli en och annan grej till. Vaknade i torsdags klockan halv sex och var så fruktansvärt kissnödig. Fy fasiken säger jag bara! Har åkt på en rejäl urinvägsinfektion och går nu på penselin. På det så fick jag en förkylning och vad kommer här näst?

Ikväll har jag lovat att skjutsa Lindas kompis från tåget och hem till dem. Ska ju ändå ut dit och gratta Marcus, så varför inte.

Se så duktig jag är på att skriva korta inlägg nu Linda och alla andra som klagar ;)

Har inte hunnit fått bilderna än från träningen. Men så fort jag får dem så ska jag lägga upp dem på hemsidan www.laget.se/scl

Tjingeling, nu måste jag kissa!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ååh fasen vad jobbigt för dig! Hoppas det blir bättre ;/ Vad roligt med en till bäbis! :D

2009-03-21 @ 08:52:16
URL: http://milla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0