Utbildning bokad :)

Tjeniksen! Har nyss kommit hem från jobbet. Gick bättre än förväntat att jobba idag, med tanken på att jag är krasslig. Infektionen är bättre, men inte helt bra. Skulle inte förvåna mig om denna medicin inte biter på mig.

Imorse innan jag for till jobbet så ringde jag och anmälde mig till utbildningen som jag snart ska gå :) Ska bli väldigt spännande och säker väldigt lärorikt :)

Är lite orolig för skolarbetena då jag är lite sen med inlämningen. Lite svårt att jobba hemifrån då jag inte har något skrivprogram på datorn efter kraschen. Får hoppas på att lärarna har överseende!

Nä nu ska jag vara lite duktig och städa lite här hemma :)

Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker du var väldigt fin i fläta så att håret vid kinderna såg kort ut. Jag tycker absolut att du borde korta till det lite! :)

2009-03-24 @ 20:40:33
URL: http://spjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0