Onsdag

Tjeniksen, Nu har det blivit väldigt tätt mellan bloggninganra. Börjar nästan få in ett flyt på detta.

Tog lite sovmorgon i morse. Det tyckte jag att jag var värld, eftersom jag var ledig idag. Kilade sedan ner på skolan och hjälpte Bea lite i studion. Printade sedan lite bilder, tog en sväng på stan och sedan mötte jag upp Milla och Sofie. Vi gick och tog en sallad och skrattade åt både gamla minnen och nya händelser. Trodde nästan att jag skulle få syrebrist efter att Milla berättat om en på sitt jobb.

Efter salladen åkte vi hem till mina föräldrar och kikade på lillhjärtat som var på besök :)

Efter det tog jag en titt på spåret ovanför mig. Riktigt fint, dock lite lerigt på stigen upp. Kunde inte hålla mig så det blev en lite kort joggingrunda trotts förkylningen. Tjejerna jag mötte med hundarna måste ha trott att jag var ledsen då jag snurvlade så mycket. Glömde ju naturligtvis att ta med papper. Så väl hemma kan jag säga att det var oerhört skönt att snyta mig.

Hmm, känns som om jag går och väntar på något speciellt men jag kan inte komma på vad. Jaja, så det kan vara när man är ledig.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du väntar på slagskottet! :D

2009-05-07 @ 19:32:10
URL: http://spjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0