Sanna Och Goda Vänner

Så skönt ibland då man får prata ut om saker och ting som i grund och botten bara är missförstånd. Det jag kan tycka är lite tråkigt är att vi människor oftast är så envisa och förväntar oss att den andre ska komma till en själv, istället för att vara rakryggad och gå den till mötes.

Som jag sa till en kär gammal god vän ikväll, när man möter en vän så kan man känna om det är en riktig eller en tillfällig. Vissa står vid ens sida livet ut, medan andra bedrar en och begår misstag. Men en sann vän är en vän som kan be om ursäkt och förlåta med sitt hjärta när någonting gått på tok!

Är du en sann och god vän?

Kommentarer
Postat av: DragonPH - MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

Ett utrett missförstånd och försoning är det bästa som finns, särskilt om det legat å gnagt länge... kanske många år.

2009-05-19 @ 09:26:23
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är upp till dig att avgöra ;)

2009-05-19 @ 21:10:52
URL: http://spjulia.blogspot.com
Postat av: DragonPH - MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

Hejsan !





Du får detta meddelande eftersom jag prenumerar på din blogg på BlogLovin’. Jag ville bara säga att jag efter ett halvårs frånvaro är tillbaka i bloggvärlden och skriver om allt från mina djupaste känslor och sorger till vardagens banaliteter. (”,)



Mitt senaste inlägg är väldigt långt och känslostarkt och handlar om hur det är att bryta en relation med någon man haft i många år. Inlägget är väldigt långt och känslostarkt. Läs gärna och kommentera.



Lämna gärna en kommentar till mitt senaste (eller ngt annat) inlägg och adda mig hemskt gärna på BlogLovin’ ifall du inte redan prenumererar på min blogg.





Kram Patrik

2009-05-22 @ 18:49:26
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0