Upp och ner, ner och upp!

Hejsan hoppsan, Ibland kan det vara så fruktansvärt svårt att veta vad man bör göra och vad som är rätt och fel. Men en sak jag hag bestämt mig för, och det är att sova på saken. Hmm, vad jag babblar om allt och ingeting och särskilt i koder. Kanske för att jag själv inte riktigt vet vad som är upp och ned.

Jaja, tillbaka till verkligheten! Plåtningen gick bra idag, och jag hade tur som fick skjuts hem då regnet bara öste ned. Förde in lite mer i portfolion och nu börjar det verkligen likna något. Saknar dock lite bilder på fler karlar, så om det är någon som vill vara med på bild är det bara att säga till så kan vi kika över det hela. Har två modeller inbokad redan, och behöver ungefär två till för att det ska väga jämt :) 

Nä, man kanske ska försöka komma i säng i tid ikväll. Har bestämt mig för att kila ner till skolan imorgon och plugga.

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0