Rajdich Design

Tjeniksen, Igår kväll precis innan jag skulle gå och lägga mig kom jag på att jag skulle ha NP prov dagen efter (idag). Så någon ledig dag med sovmorgon fick det inte bli, som det annars (sällan) brukar få vara på onsdagar.

Vaknade i morse och klev upp i bra tid. Gjorde mig klar och skulle bara låsa dörren så upptäckte jag att nyckeln var spårlöst borta. Vände upp och ned på lägenheten innan jag snabbt fick kila hem till mamma och pappa för att hämta reservnyckeln. Fick sedan brodis till skolan, men hann precis i tid till att provet började. Phuuu, fanns inget jag fastnade för och tvingade mig själv till den första uppgiften jag läste. Får hoppas på att det gick bra iaf.

Sedan fixade jag med lite bilder, kilade hem och åt lunch och hjälpte pappa med datorn. Gillar verkligen inte PC kan jag säga.

Senare mötte jag upp Påhle vid Sidsjön för att plåta honom. Bilder kommer inom kort. Hann precis klart innan det började regna. Åkte sedan hem och grillade hamburgare åt mina duktiga grannar som var ute och vårstädade gården. Igår var jag också med, och planterade alla fina blommor ;)

Satt mig vid datorn nu en liten stund och designade ett linne. Tänkte skicka in den till en tävling, men efter att läst igenom villkoren så ångrade jag mig. Aja, kan ju lägga upp den här så ni får se den iaf :)



Vad tycker ni?


Nå väl, vill tacka alla som röstat på mig idag i Miss Universe tävlingen, och ni får gärna fortsätta göra det :)

Nu ska jag ta och kika lite på tv och bara slappa :)

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0