Ja, jag lever

Hallå, Det var ett jäkla tjat om att jag ska uppdatera denna blogg. Tro det eller ej men nu uppdaterar jag den iaf. Så, vad ska jag skriva? Tiden går så fruktansvärt fort nu, och det märks tydligt på lillmyran Teomina som redan börjat försöka ta sina första staplande steg utan stöd och hjälp:) Tyckte det var igår som jag var på BB och höll i lilltösen medan syster låg sövd för att få ut moderkakan. Huva, dom timmarna var inte roliga!
Busfröt Timothy växer så han knakar också!
Så vad har hänt sedan jag skrev sist? Jo massor, men det har jag redan hunnit glömt. Snipp snapp slut ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

Wiiiiiiie med uppdatering!!

2010-03-30 @ 13:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0