Fredag

Goddagens!
Just nu är mina föräldrar och storebror på väg hit ner till Stockholm för att bland annat hälsa på mig och Kristian.

Jag håller på att storstäda lägenheten och vika ihop all tvätt från gårdagens tvättning. Sex maskiner blev det denna gång :)

Ikväll ska vi äta på Olearys i Kista Galleria. Dom har en sådan sjukt god Tequila pasta där! För er som inte testat den, prova den!! Jag lovar att ni kommer att tycka om den. Jag vet inte om den finns på andra Olearys restauranger i Sverige, men det borde den göra :)

Ha en fin dag allesammans, och glöm nu inte bort pappsen på söndag när det är farsdag!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken tur att pappa din kommer lagom till fars dag :)

2010-11-13 @ 17:48:55
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0