Godmorgon!

Godmorgon!

Idag är jag ledig. Undra vad denna dag har att bjuda på? Ska bli spännande att se. Strålande sol ute, kanske ska ta mig en långpromenad?

Vist är det skönt när man vaknar och tror att klockan är mer än vad den egentligen är. Igår bestämde jag mig för att jag skulle sova ut ordentligt idag. När mina två små blå inte orkade blunda längre så trodde jag klockan var bra mycket över tolv, men inte då :) Nu känns det som om jag fick några timmar till godo :)


Ha en bra dag allesammans!



JAG SAKNAR MIN LILLMYRA!
På jobbet har vi en digital bildskärm där vi visar fina bilder för kunderna och självklart är lillmyran med på den. Så jobbigt att se varje dag för då känner jag verkligen hur mycket jag saknar henne!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vilken fin blogg du har Frida, nu måste jag länka tid dig, hehe... Funderar även på att ta lite bilder på mig och Bruce, vi behöver några nya "familje" bilder. kanske ska leja dig...



kram kram

2010-11-04 @ 13:43:52
URL: http://thedrennanfam.blogspot.com
Postat av: Frida - blivande mamma

Vad söt hon är.



Tack så mycket söta du :)

Ja det är underbart med hus

2010-11-04 @ 21:47:06
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Bea

va fasen finns ja inte med nånstans, vad är detta för egoism? Jäkla kompisskap! HU!

:P haha

2011-05-03 @ 01:58:14
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0