Kids studio - Mitt verkliga drömjobb

Godmorgon!

Igår hade jag läsarrekord här på bloggen. Roligt att så många nya hittat hit! Jag hoppas min blogg föll er i intresse och att ni kikar tillbaka hit fler gånger.

Idag är det premiär för Kids Studio att ha öppet 7 dagar i veckan och jag ska jobba. Måste säga att jag har ett av världens roligaste jobb enligt mig! Jag är egen företagare och är inhyrd av Kids Studio som fotograf. Där kombinerar jag mitt stora intresse för fotografering och redigering samtidigt som jag arbetar med människor och försäljning. Detta var tidigare bara ett drömjobb för mig - men i somras blev det verklighet.

För er som inte vet vad Kids Studio är, så är det en liten fotostudio i Kista galleria på Kids Court för barn och familjer. Vi har drop in och tidsbokning. Fotograferingen är Gratis och bilderna visas direkt på datorn. Inget köptvång!
www.kidsstudio.se

Jag ska lägga upp lite bilder här framöver så ni får se hur min arbetsplats ser ut. Jag har även utlovat bilder på lägenheten.

Ha en underbar dag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0