VARFÖR POJKAR BEHÖVER FÖRÄLDRAR

Någon fler än jag som gillar tidsinställningsknappen? Jag tycker själv att det inte är roligt att följa bloggar som bloggar för mycket eller för lite. Med hjälp av tidsinställningsknappen kunde jag nu skriva detta inlägg imorse innan jag gick till jobbet, och inte publicera den förrän nu medan jag jobbar. På så sätt kan jag skriva tidslösa inlägg medan jag har tid och sprida ut dem under dagar då jag inte hinner blogga. Då slipper alla inlägg komma samtidigt och jag slipper även bloggtorkan när jag är upptagen med annat.

Tänkte pigga upp din måndag med lite bilder från ett roligt mail jag fick av en kompis.

VARFÖR POJKAR BEHÖVER FÖRÄLDRAR


















Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Fy fasiken vilka roliga bilder. Speciellt den med huvudet i sanden! När det ser ut som ett killen tappat huvudet. Fasen vad jag skrattade!

2010-11-03 @ 11:35:36
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0