Nyttodag

Goddagens!

Nu har jag tvättat 11 st tvättar.... Ja du läste rätt! Har tvättat allt som går att tvätta här hemma. Kläder, handdukar, badla kan, sängkläder, täcken, kuddar mm. Dock så glömde jag tvätta älsklingens skor, men det får bli en annan gång :)

Måste säga att vi har den bästa tvättstugan som finns! Alltid lediga tider, stora tvättmaskiner, torkskåp och stora torktumlare. Ja det finns mangel och strykbräda för den som önskas använda det också :)

Nu ska jag storstäda lägenheten och senare kanske jag bjuder på lite bilder på den också :)

Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Heej! Jag hade gett upp din blogg då det aldrig uppdaterades! Vad roligt att du skriver igen.



Jodu, nu är det snart dags. Och jag håller med dig. Känns som vi nyss satt hemma hos dig och käkade glass. Då var jag kanske i vecka 12? :P

Herregud vad tiden går fort :)



allt är bra med oss. Med er då?

Kram

2010-10-20 @ 12:53:50
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0