SA8™ Premium

Godmorgon!

Då var det dags för tvättstugan igen. Jag trodde jag skulle kunna hålla mig borta ifrån den ett tag, efter att tvättat 11 tvättar förra veckan... Men inte då! Jag förstår faktiskt inte hur jag och Kristian kan få så mycket tvätt på så kort tid. Fast denna gång var det inte så mycket egentligen. Tre maskinner ligger i nu, och sedan har jag bara överkastet till sängen kvar :)

Tur man använder ett snålsamt tvättmedel när man tvättar. Annars så skulle jag behöva springa och köpa nytt stup i kvarten. Denna innehåller 2,25 kg och jag har använt den sedan i juni, och har inte gjort av med hälften ens. Jag kan dessutom använda den till all tvätt, och behöver inte ha olika tvättmedel på fin- och kulörtvätt.

Hur kan det räcka så länge kanske ni fråga er nu? Saken är den att mitt INTE innehåller något utfyllnads medel som de flesta tvättmedlen i affären innehåller. Många tvättmedelstillverkare lägger i lera eller små små pappersbitar för att vi konsumenter ska tro att vi får mer för pengarna. Värsta är nog att detta utfyllnadsmedel inte bara lurar oss att tro vi köpt mycket för pengarna, utan fastnar på kläderna och i tvättmaskinen. Detta framkallar allergi hos många och gör färgerna på kläderna dassig och grå. Det förstör även tvättmaskinen och framför allt miljön.

Så, vilket tvättmedel använder jag då?

SA8™ Premium

SA8 Premium är fantastiskt lättlösligt och har en effektiv tvättkraft – kläderna blir rena utan att innehålla tvättmedelsrester.

Egenskaper

• Effektivt tvättmedel som löses upp direkt, angriper svåra fläckar och smuts och ger helt suveräna resultat

• Tvättar kläderna helt rena utan att lämna hudirriterande tvättmedelsrester – ger kläderna en fräsch doft

• Testat under överinseende av hud- och allergiläkare, vilket innebär att de tvättade kläderna i de flesta fall inte framkallar allergi eller irriterar huden

• Lätt parfymerat

• Större tvättkraft och mindre miljöförorening tack vare den koncentrerade sammansättningen

• Innehåller det avancerade och miljöskonsamma BIOQUEST Cleaning System samt ”exploderande” kristaller som är en helt nyutvecklad teknik. Avlägsnar effektivt smuts och fläckar – och löses upp snabbt så att du inte får tvättmedelsrester på kläderna

• Innehåller natriumsilikat som förhindrar korrosion från metall i t.ex. blixtlås, knappar, trycklås och tvättmaskiner. Då slipper du rostfläckar på kläderna och skador på tvättmaskinen

• Innehåller vattenavhärdare av naturligt ursprung som har framställs av spannmål, sockerbetor eller durra.

Storlek: 2,25 kr (räcker till över 250 tvättar)
Artikelnummer: 100115
Pris inkl. moms: 266,00 Sek

För mer information, eller om du vill beställa kontakta [email protected]

Kommentarer
Postat av: SHMS - Sarah ;)

tack detsamma! :)

2010-10-27 @ 11:41:16
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0