Här är jag nu!

Kors i taket, Jag tänker uppdatera!

I februari träffade jag en helt underbar person. En sådan där person som man bara tror finns i drömmarna. En som är omtänksam, trevlig och rolig. Ja inte bara det.... En person som jag själv tycker är bäst på alla sätt och vis, och som samtidigt ser upp till lilla mig. Nyp mig i armen, nej jag har inte hamnat i koma!

Det hela var den 6 februari på Memento Palace under Sundsvalls uttagning till Mr World Sweden. Jag hade tidigare deltagit i uttagningen till Sundsvalls finalen Miss World och fick förfrågan om att sitta i juryn under killarnas final. Vist en kul grej tänkte jag, och ställde upp. Men inte visste jag att min drömkarl skulle delta. Kristian Sjölander, ja där stod han bara. Jag med min norrländska fick fram mitt första ord till honom som var HÖRRU!

Ja, på den vägen... Esplanaden 14 om man ska vara exakt, var det jag träffade den underbaraste personen jag vet.

Min underbara Kristian!

Men nu har det gått snart 8 månader sedan den dagen, och mycket har hunnit förändrats för min del sedan dess. Då bodde jag i en av mina föräldrars fastigheter och arbetade på ICA. Varje dag var detsamma men med drömmar om förändring. Jag startade upp en affärsverksamhet i oktober förra året som inte hade hänt så mycket med förrän jag träffade Kristian. Jag fick en spark i stjärten, sa upp mig från ICA som jag vantrivdes på. Jag trivdes med mitt arbete, och vissa arbetskamrater, men att bli behandlad på det viset av cheferna är oacceptabelt och där fick det vara nog! Jag och Kristian flyttade ner till Stockholm och jag startade upp mitt efterlängtade företag och började jobba som fotograf.

Ja, här är jag nu, egen företagare, bosatt i storstaden (som jag förr alltid sa att jag aldrig skulle flytta till om jag inte fick åka limousine varje dag) och bäst av allt så bor jag tillsammans med den personen jag mest av allt ser upp till, efter mina föräldrar. Men vem vet, men hårt arbete så kanske jag får min limousine ;)

Lyckliga jag!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Kul! Jag kan hjälpa dig med design. Skicka över lite bilder till en header så ;)



Självklart kommer jag skriva mer än om bara hästar... Det är bara en kategori till de inlägg som kommer handla om hästar.

2010-10-15 @ 21:07:35
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0