5 dagar kvar!

Godmorgon! Tillbaka till verkligheten efter en weekend i Norrland. Tusen tack allesammans som förgyllde denna helg!

På lördagen var jag, Milla, Lina, Ida och Sofie på trav för första gången. Det var en ny upplevelse och det blev en hel del skratt åt vår okunnighet. Men vi lyckades i varje fall pricka in två rätt. Inte illa pinkat av fem nybörjare. Dock ingen utdelning, men det var roligt ändå.

Efter travet gick vi hem till Sofie och åt tacos. Vi han precis äta upp då ett åskoväder drog över. FYYY vad det blixtrade och dundrade på samma gång. Och inte gjorde det saken bättre att vi var på femte våningen i ett höghus!! Men som tur var så överlevde vi :)

Senare på kvällen träffade jag kicke, och oj vad vi hade mycket att prata om! Trevligt att träffa dig igen vännen, det måste vi göra om snart igen! Lika så med er Milla, Lina,Ida och Sofie!!

Men nu är vi hemma igen, och dags för jobb på Norrlandsgatan. Åhh längtar tills jag kommer dit.Vi fick troligtvis in höst och vinterskor i fredags när jag var ledig :)

Om fem dagar åker vi till Spanien. Ska bli så skönt att få komma bort till solen!!!

Hoppas alla ha en bra dag!!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Elsa

Synd att vi inte hann ses:)

2011-08-29 @ 19:57:49
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0