Febersnuva

Hejsan!
Skulle ha jobbat min sjunde dag på raken igår, men vaknade dock med världens halsont i onsdags som sedan gick över till en dunderförkyldning och feber... Så igår hade jag inget annat val än att stanna hemma i sängen. Men jag får föröka se det från den ljusa sidan.. Jag är iaf kvinna och inte man, så jag överlevde!! Få hoppas jag inte smittat älsklingen bara!! Han har varit så otroligt snäll och söt mot mig. Lagat mat, handlat mat med mera. Underbar han är!!

Imorgon ska jag jobba på NK, så jag får hoppas att det ger med sig, och att jag är piggare då. Har iaf ingen feber nu, och hoppas verkligen på att den inte kommer tillbaka!! Någon som har bra tips på hur man blir av med en förkylning? Vet att det är bra att dricka mycket vatten, äta c-vitaminet, skölja näsan med saltlösning och självklart vila.


bild lånad från google.se

Kommentarer
Postat av: Desirée

Ååh vad roligt med tillökning i släkten :D

Vår lilla Nova hade skorna igår på bröllopet och hon var så söööt <3



2011-08-14 @ 16:53:19
URL: http://desfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0