Gokväll

Gokväll! Sitter hemma hos mamma och pappa och väntar på att Hanna ska komma hit :)

Idag har jag och Lill Myran varit på stan och kollat på alla drakar. Var en sväng in på Lekplaneten och hittade en rolig vattenleksak, som moster/faster köpte var sin till småtrollen. Så nu kommer Mormor/farmor inte få en lugn stund på solstolen ;)

Efter svängen till stan gick vi hem till mamma och pappa en stund innan vi åkte ut till Essvik för att laga mat. I bilen så säger jag "Du är allt en liten smula" till Teomina. Då får jag till svar "Det kan du vara själv!!!". Haha, hon är ju för söt.

Nu kom hanna :) Tjingeling!!!!


Kommentarer
Postat av: Desirée

Det kommer fler bilder inom kort ska försöka få in lite idag :D



Ja självklart ska vi ta en afterworkare jag jobbar tors -fre så någon an de dagarna kanske ?

När slutar du på dagarna?



Kraaam

2011-08-27 @ 11:04:29
URL: http://desfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0