Stor leverans

Hallå!

Gårdagens möte var bra, eller jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det... Mycket nytt att smälta.

Efter mötet tog jag och Anja en sväng på stan och handlade lite födelsedagspresenter till brors tjej :) Sedan gick vi på Jennsens och åt. Mummms!

Vid två tiden åkte jag till Nacka för att jobba i vår butik där. Phuu, dom hade fått leverans på fyra pallar, och det mesta var LORENZ stövlar. Jag hann med att packa upp och pricka av 311 par, och då var jag nog knappt halvägs igenom leveransen.

Idag när jag kom till min butik som jag brukar jobba i så hade jag som jag trodde, också fått en massa stövlar med leverans. Har hittils under dagen packat upp en massa fina tofflor, mellan expediering av alla kunder som vill handla på rean :) Vi fick i varje fall bara två pallat, men med vårt lilla lager så fuller det upp mycket. Och mer kommer det till veckan. Men det är roligt med nya modeller! Det kommer komma mycket fint i höst och vinter kan jag lova :)




www.vincentshoestore.com


Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Men frida! Då gissar jag på att du är gravid? hihi

Kram

2011-08-19 @ 09:59:08
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: bea

FRIDA !! Nu är de dags att du ringer. Måndag passar skit bra :P Haha. !! Kan man lägga in gamla inlägg under en ny flik? ja fattar inte hur isåfall .. :S Men men. Saknar dig GÖMMA!! Hör av dig när du har tid på måndag, eller på ons. För på tisdag jobbar ja kväll. BYE <3

2011-08-21 @ 00:42:08
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/
Postat av: Desirée

<3 de rosa :D

2011-08-25 @ 14:37:59
URL: http://desfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0