Burrrrr

Hallå!

Idag gick jag hem från The studio med toppbetyg. Har verkligen lärt mig mycket nytt under dessa två dagar. Alltid kul att lära sig nya saker. Imorgon är det en ny dag, som jag hoppas bjuder på nya lärorika ting.

Under två dagar nu när jag skulle ta mig hem från The studio, så har jag passerat en uteservering som det suttit massa folk på. Snacka om kallt! Där sitter dom påklädda med täckjackor, mössa och vantar och dricker öl. Någon som längtar till sommaren eller bara gillar kylan? Burrrrrr!! Jag längtar verkligen till sommaren nu :) Nu är jag less på det kalla vintriga vädret! Nu vill jag har värme och en massa strålande sol.


Bjuder på en bild från sommaren 2010 när jag och Kristian var på Tranviken.



29 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0