Sundsvall

I fredags fick jag finbesök i butiken av mamma och pappa :)

Efter jobbet åkte jag hem, packade och sedan åkte jag och älsklingen iväg på en spontanresa till Sundsvall över helgen :)

När vi kom fram släppte jag av älsklingen hos Skog, och sedan åkte jag hem till mina föräldrars lägenhet och tvärdäckade. Var så trött!!

Dagen efter åkte vi till Birsta för att kolla på ny soffa och sedan åkte vi till Skog en sväng innan vi åkte till Bea och  Conny på middag. Där blev vi sedan kvar hela kvällen innan vi avslutade med en utgång på Memento.



Bild lånad från Bea

På söndag kom Bea och hämtade mig, och vi tog en sväng till BOOM där vi hittade absolut ingenting. Sedan åkte vi hem till henne och gick ut på en långpromenad med hennes lilla tös. Efter det åkte jag hem, packade, åkte till Skog och hämtade upp älsklingen och sedan bar det av hem igen.

Supermysig och trevlig helg!! Det gör vi snart om igen :)


Kommentarer
Postat av: bea

Buhuuuuu ! Saknade dig innan du ens hann åka, tänkte undra när man får se krösamajja igen då .. :P

2011-07-25 @ 15:02:57
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0