Nostalgi

Goddagens!
Vill bara börja med att säga att jag har haft superkul i helgen. Har haft min underbara gamla klasskompis och vän på besök tillsammans med hennes karl. Vi var en sväng till gamla stan, tekniska och kaknästornet. Det blev även en massa gamla minnensnack och nostalgi med gamla bilder från skolan. Vi bytte bilder med varandra, och hej.. om ett gott skratt förlänger livet så kommer vi båda leva tills vi blir 110 år. Jag och Bea låg inne i Kristians och mitt sovrum och asgarvade, medan karlarna satt och drack öl och inte kunde förstå vad vi skrattade åt.

Bea och jag höll alltid på att toka oss i studion på skolan. Där ifrån så finns det många roliga, halvnakna, fula minnen. Jag minns när vi sprang runt hela skolan och letade blommor och förvandlade studion till en djungel... Ja, som sagt, det finns mycket roliga minnen där ifrån. Måste bara säga att vi hade nog dom roligaste tre åren man kan ha under gymnasiet!!!


Denna bild hade lärarna uppsatta i deras arbetsrum med texten "HVFOTOS ÄNGLAR".

Kommentarer
Postat av: Julia

Någon gång får jag och bea hälsa på :D

2011-06-21 @ 12:26:52
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: bea

Haha, du är bra rolig du frida ! :P 110 år ? hm, de är väl klart vi lever längre vi är väl krutkärringar ? Längtar tills du komma upp . KRAM

2011-06-29 @ 05:01:26
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen
RSS 2.0